اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

مشت به جای تشکر

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۵۰ ق.ظ

افسران - مشت به جای تشکر

نظرات  (۳)

۰۸ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۲۳ مظهر زیبایی
فک کنم اینا دیگه محبت بیش از حد باشه ... خخخخخخخخخ
پاسخ:
لابد میخواسته قد بکشه یه دفعه دستش خورده به صورت این بنده خدا. اصلا شاید هم این بنده خدا بیخودی خودشو زده به مشت این محافظ. خب نزن صورتتو به مشت این آقا! اونوقت ما افراطی ها مجبوریم منتشر کنیم ها!!!!
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۱۱ شهدای گمنام
مطمئنین!!
باز مثل جریان چفیه نشه!!!!
..
.
.
.
.
.
..
شوخی کردم!!!!!
خودم از شما هم مطمئن ترم!!!!
پاسخ:
دیگه تصویر به این واضحی! شاید هم داشتند فیلم اکشن بازی می کردند!

سلام

من خودم به آقای روحانی رأی ندادم که فکر کنید دارم طرفداریشو میکنم ولی واقعا  مطمئن نیستم که اون بنده خدا داره مشت میکوبه شاید یک لحظه برگشته دستش این حالتی شده و ازش عکس گرفتن!

آخه بعضی فقط دوست دارن به طبل مخالفت بکوبن و شعله آتیشه اختلافات را بیشتر کنند علی رغم اینکه رهبر عزیزمون بارها این برخوردارا اشتباه دوستن...

پاسخ:

سلام بر شما تازه وارد عزیز: چهار دلیل باعث تقویت این نظره: یکی مشت گره کرده و صورت طرف مقابله که نشان از زدن و خوردن ضربه داره. دوم حالت داد زدن محافظ سر این بنده خدا است که نشان از عصبانیت کامل داره و این مشت زدن رو بیشتر تقویت میکنه. سوم فریاد خانمی که در دایره قرمز دیده میشه نشانه اعتراض او به یک حرکت زشت و ناشایسته! چهارم اینکه در سفر آقای روحانی به منطقه زلزله زده (کجا بود؟ اسمش الان یادم رفت. یادمه جنوب کشور بود) باز رفتار محافظان ایشون با مردم بسیار زشت و زننده بود به گونه ای که نماینده مردم اون شهر هم رسما اعتراض کردند. مسلما رهبری عزیز اگر متوجه برخورد نامناسب محافظان روحانی با مردم بشوند حتما تذکر می دهند.

ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">