اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

وزیری که باید ارشاد شود

شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۴۸ ق.ظ

افسران - وزیری که باید ارشاد شود

چندی بود که میخواستم انتقاداتی نسبت به آقای وزیری که ماهیت فرهنگ کشور را زیر سؤال برده است بنویسم ولی چون از جنبه بالای دولت تدبیر و امید خبر داشتم و می دانستم حتماً فیلتر خواهم شد، این کار را نکردم. ولی وقتی دیدم رهبرم نیز مانند این حقیر دل خوشی از وضع فرهنگی پیش آمده ندارند دست به قلم شدم و گفتم هرچه بادا باد...

«باتوجه به سابقه انتقاد پذیری دولت تدبیر و امید اگر فیلتر شدیم حلال کنید»

رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان فرمودند: «ما حتماً در مسئله‌ی فرهنگ ‌[باید توجه کنیم‌]، دولت محترم هم باید توجه کند، دیگران هم توجه کنند. بنده هم در این نگرانی با شما سهیم هستم و امیدوارم که مسئولین فرهنگی توجه داشته باشند که چه میکنند. با مسائل فرهنگی شوخی نمیشود کرد، بی‌ملاحظگی نمیشود کرد؛ اگر چنانچه یک رخنه‌ی فرهنگی به‌ وجود آمد، مثل رخنه‌های اقتصادی نیست که بشود [آن را] جمع کرد، پول جمع کرد یا سبد کالا داد یا یارانه‌ی نقدی داد؛ این‌جوری نیست، به این آسانی دیگر قابل ترمیم نخواهد بود، مشکلات زیادی دارد.»

آقای جنتی وزیر ارشاد که مانند شوالیه های پیشین ناتوی فرهنگی سپرش را در مقابل حزب الهی ها برداشته و شمشیر از رو بسته می گوید می خواهم راه دولت خاتمی را در وزارت ارشاد ادامه بدهم.

باخودم گفتم خب بگذار ببینم در دوران بلانسبت درخشان آقای خاتمی در وزارت ارشاد چه دسته گل هایی به آب داده شده که فقط بردن نام «عطاءالله مهاجرانی» جواب تمام سؤالاتم را یکجا داد. چی؟ عطاءالله رو نمیشناسین؟ ای داد. بابا همونی که عاشق کل خانم های وزارت ارشاد شده بود دیگه؟ همه رو حوری و پری می دید و دو سه تا شون هم گرفت. همونی که چشم خواهری به یکی از خانم های شوهردار زیرمجموعه اش داشت و ایشون رو وادار کرد شوهرش رو طلاق بده و با خودش ازدواج کنه دیگه.

چی نشناختین؟ همونکه یه سری نشریه زیر نظر گروه کیان انتشار میداد و آمریکایی ها هم گفته بودن شاه کلید براندازی نظام ایران افرادی همچون گروه کیان هستند.

بازم نشناختین؟ همونی که چک پول داخل پاکت می گذاشت و می رفت به خونه فیلم سازانی که با انقلاب زاویه داشتند وعلیه ارزش ها شخصاً سفارش فیلم می داد.

ای بابا همونی که در دوران تصدی وزارت اون زمان علاوه بر پیشبرد اهداف مورد تایید اجانب در صحنه سیاسی, توهین به اسلام و رواج بی بندوباری و ابتذال رو در دستور کار قرار داده بود تاجایی که در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران, کتاب هایی با کاریکاتورهای مستهجن از امام(ره) پخش شد علاوه بر این کتاب هایی در دفاع از سلمان رشدی در این نمایشگاه به فروش رفت و کار به جاهایی رسید که توهین به امام, اسلام, پیامبر(ص) وانقلاب آنقدر علنی شده بود که در یکی از روزنامه های زنجیره ای مطلبی با تیتر"چیپس با ماست و موسیر حلال است یا حرام" به چاپ رسید!!!

همونی که طی مقاله ای در روزنامه صبح امروز درباره اکبر گنجی شخصی که مستقیماً مهدویت و ائمه اطهار را رد می کند نوشت: «اگر اکبر گنجی را از روزنامه های مستقل بگیریم آنها دچار ضعف بزرگی خواهند شد, به دقت که می نگرم گنجی برای این انقلاب بیش از دیگر انقلابیون ثمر دارد.»

همونی که در مقاله ای در خصوص محسن سازگارا جاسوس سیا و سرویس اطلاعاتی انگلستان نوشت: «سازگارا با حمایت های مالی نقش پدر معنوی روزنامه دوران ما را ایفا میکند ما باید قدر شناس او باشیم»

همونی که تلویزیون های لس آنجلسی و معاند نظام که بعضاً با شبکه های تروریستی در ارتباط هستند نظیر «انجمن پادشاهی ایران» اینطور از او قدردانی می کنند: «تشکر و قدردانی می کنیم از عطاءالله مهاجرانی به خاطر تلاش و زحمتی که کشید و پست خودش را به خاطر همین فداکاری ها از دست داد.»

ای بابا نشناختین؟ همونی که توی بنیاد صهیونیستی "انستیتو واشنگتن" ازش در مورد هولوکاست سؤال کردن و بخاطر خوش خدمتی گفت: «اگر حتی یک یهودی هم کشته شده باشد یک فاجعه جهانی رخ داده است؟؟؟» و در سؤال دیگری با مضمون حمله آمریکا به ایران گفت: «امریکا در مورد مسائل ایران و برخورد با ایران بایستی از قدرت هم استفاده کند!!!»

باباجان همونی که در مجلس عیاشی شاه عربستان در الجنادریه به همراه بعضی از تیم فکری فتنه گران شرکت می کنه و برای دریافت کمک 18 میلیون دلاری از آل یهود (سعود) به نظام و مقدسات و انقلاب توهین می کنه منظورمه ها.

دیگه ایندفعه باید بشناسینش، همونی که از ایران فرار کرد و رفت تو شبکه BBC و علیه ملت شریف ایران و به حمایت از فتنه گرا حرف میزنه و ملتی که در روز 9 دی به خیابان ها اومده بودن درخت نامید. دیگه باید شناخته باشینش.

حالا بریم ببینیم شوالیه ناتوی فرهنگی که می خواد راه وزارت ارشاد دولت خاتمی رو طی کنه در ایران چه وظایفی بر دوشش بوده و انجام داده:

اول از همه آقای جنتی اومده عکس مهاجرانی منافق رو که از روی دیوار وزارت ارشاد پایین آورده بودن رو دوباره گذاشته سر جاش.

بعد اومد اجازه داد جسد یه عده از آمریکا که بخاطر یه دختر همدیگه رو کشته بودن و از بس نجاست کاری داشتن اسم خودشون رو گذاشته بودن گروه سگ های زرد در قطعه هنرمندان دفن شدند. (بماند که مشخص نشد هزینه چندین میلیون تومانی ناقابل این کار از کجا تامین شد؟)

بعد از اون هم گفت آوازخوانی زنان یا حضور در کنسرتی که زنان در آن آواز می‌خوانند مجازه.

بعدش هم اومد گفت به نظرمن فیس بوک از مصادیق مجرمانه به شمار نمی رود و باید رفع فیلتر بشه. همون فیس بوکی که در جریان فتنه خیلی ها برای اطلاع رسانی از مکان های اجتماع به هم اطلاع رسانی می کردند و دستور می گرفتند و باعث کلی از بی اخلاقی ها و رواج بی بند و باری ها در جامعه شده.

بعد هم مجله نشر چشمه رو رفع توقیف کرد. همون مجله ای که کارشناسان و متخصصین فرهنگی کشور در سال 1390 تعدادی از کتاب های این نشریه رو بررسی کردند و دیدند که کل مطالب اشاعه ی مراودات جنسی، توهین به دفاع مقدس، شهدا، امام حسین (ع) و عاشورا و مواردی از این قبیل بوده.

اوج خدمت ایشون هم اونجا بود که در جشنواره فیلم فجر که باید اسمشو کم کم بزاریم جشنواره فیلم زجر به فیلم هایی همچون عصبانی نیستم که در حمایت از جریان فتنه بود اجازه شرکت داده شد که البته این تنها یکی از چندتا فیلمی بود که با مضامین غیر اخلاقی و انحرافی و توهین به مقدسات اجازه شرکت در جشنواره رو گرفتند و توی همین جشنواره از برخی بازیگران قدیمی سینما نظیر بهروز وثوقی و محمدعلی فردین توسط سعید راد تمجید شد که دیگه حرفی برای گفتن نگذاشت.

و اقداماتی دیگه که مجال گفتنش نیست...

به نظر شما چنین وزیری نباید ارشاد بشه؟؟!!

http://www.afsaran.ir/

نظرات  (۸)

سلام. لطفا به مطلبتون ،توجه به کتاب ونه نویسنده آن که سلمان رشدی هم می تواند کتابش را تو ایران چاپ کند و تجلیل وچاپ کتب شاملو و ابرخورد خیلی خیلی خیلی سبم(در حد انتقاددر یک همایش !!)به روزنامه های توهین کننده به همه چی مارا هم به دسته گل های این جناب اضافه کنید هرچند وقتی رییس جمهور محترم می فرمایند هنر ارزشی وغیر ارزشی معنانداره باید چون رهبر انقلاب نگران اوضاع فرهنگی بود
پاسخ:

سلام: دقیق متوجه منظورتون نشدم.

حالا که انرژی هسته ای حق مسلم ما نیست! به کوری استکبار جهانی یارانه حق مسلم ماست ...
پاسخ:
جالب بود!
۱۷ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۵۲ سرباز ولایت
قیمت هرجلد8500و هر جلد تقریبا 350صفحه است
امیدوارم بتونید پیداش کنید واقعا عالیه
پاسخ:
ممنون. ان شاء الله. از همین فردا میرم دنبالش.
۱۷ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۴۱ مظهر زیبایی
منی که دارم این متنو میخونم اشکم در اومد پس تو دل رهبر عزیزمون چی میگذره ...
دیگه میخان تا کجا پیش برن انگار یادشون رفته که هر  چی داریم الان از ائمه و شهدای گلمون داریم ... حیفــــــــ
پاسخ:
ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
۱۷ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۰۸ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحسین ارواحناله لک الفدا

باسلام وادب ...
باید عرض کنم که مانند ماهی می ماند که بر عکس آب در حال شنا کردن است!
ما تمام دغدغه مان این است که مسئولین فرهنگی کشورمان بایقه های بسته
و ریش !!!
دارای تفکرات مخالف بااسلام وانقلاب هستند !
ما مشکلمان این است که مسئولین فرهنگ کشور خارج از دایره ولایت هستند و
راهشان از راه لیبرالیسم فرهنگی و اقتصادی سرچشمه می گیرد!
ماباید هوشیار باشیم !
تنها این آقا نیست که این مشکل را دارد !
این آقا که به قول خودش می گوید در خانه علما رشد کرده و سبقه ای در جنگ و انقلاب
دارد!
مسئولین قبلی ارشاد هم دچار مشکل بودند!
دیده اید سر از bb جان cدر آورده اند!
ما باید بخواهیم در مورد مباحث فرهنگی کشور نیرو سازی کنیم...ماباید بخواهیم
موضوعات فرهنگی کشور به دست بسیج مستضعفین درآید ...
یعنی همان مردم در وسط کار بیایند
خودشان در عرصه ی رهنگ تولید کننده باشند و وزارت را خودشان دنبال کنند ..
این نوع فرهنگ داری نمی شود !
وزیر بیاید و از عده ای خلاف کار فراری در لندن کشته شده اند حمایت کند .
پول بیت المال خرجشان کند ...
ما باید حرکتی خودجوش در زمینه فرهنگ از خود داشته باشیم ..
موضوع فرهنگ ما پیچیده نیست!
پیچیده نشانش می دهند
تا بتوانند واردات را به خورد ما بدهند !
ما باید در سیره امام خمینی یک نظری کنیم ..
راه را خوب نشانمان داده اند
دلنگرانی ها رهبر معظم انقلاب این روزها خیلی زیاد شده اند ...
این نیست ولایت مداری ما ...
خدا به داد ما برسد....
التماس دعای عهد وفرج مولایمان ان شاالله
پاسخ:
ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
حرفها را باید گفت هر چند به کسی بر بخورد

پاسخ:
ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
۱۷ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۵۷ کلاس معرفت

حضرت آقا نگران فرهنگ است :(


پاسخ:
ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

از بس عجله داشتم کمی تند تندتوشتم ورفتم ،منظورم اول شمردن دسته گلهای جناب وزیر بود که (با تجلیل از فریدون صبا که روزنامه زن طاغوت را با آنهمه ابتذال منتشر می کرد و گلی دیگر اضافه شد!!)

دوم نوشتم وقتی رییس جمهور می گوید هنر هنر است وارزشی وغیر ارزشی نداریم ،معلوم است که دست وزیرش چقدر باز است وجز مجلس نمی تواندکسی جلوی این جناب را بگیردواین جناب که مسوول کل فرهنگ است در  یکگوشه ای داخل یک همایشی تنها از توهین کنندگتن انتقادی خشک وخالی می کند که .... 

سوم: با این همه حق دارند که رهبر معظم انقلاب اینگونه نگران فرهنگ باشند،چراکه تازه اول کار این جنابان است!

پاسخ:

عجله آخه واسه چی؟ ما که حالا هستیم در خدمتتون!

ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">