اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

لطفا فقط آقا پسرها بخوانند!

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۱۶ ب.ظ

افسران - هشدار ! - لطفا جنگ نرم را جدی بگیرید!

 

لطفا فقط آقا پسرها بخوانند!!!

 

همانطور که میدانید محل قرار گیری اندام تولید مثلی «بیضه» خارج از محیط حفره شکمی است. خلقت بیضه ها به گونه ایست که تنها در دمایی پایین تر از دمای عمومی بدن قادر به فعالیت صحیح است.

دمای عمومی بدن: 37 درجه سانتی گراد.

دمای فعالیت بیضه ها: باید سه درجه از دمای عمومی بدن پایین تر باشد.

در دمایی بالاتر از این دما؛ اسپرم به اندازه کافی تولید نمیشود و حتی اسپرم ها بصورت ناقص تولید میشوند. برای همین است که نوزادانی که با بیضه های داخل حفره شکمی متولد میشوند باید یک عمل ساده انجام دهند تا این اندام در آینده بدرستی به حیات خود ادامه دهد.

لباس های جینی که بازار ما را تسخیر کرده اند یکی از دیگری تنگ تر هستند، بیضه ها را در فشار قرار میدهند و باعث میشوند دمای انها حتی چیزی فرا تر از دمای معمولی حفره ی شکمی باشد. درمورد دانشجویان و دانش آموزان هم تصور کنید که این شرایط در تمام ساعاتی که در کلاس درس حضور دارند ادامه پیدا خواهد کرد.

نکته یک: کاهش تعداد اسپرم از حد معمول و هم چنین تغییر شکل و ساختار آنها موجب عقیمی می شود. (مردانی که شمار اسپرم هایشان در هر میلی لیتر کمتر از 20 میلیون بشود؛ با اشکال در باروری مواجه میشوند.)

نکته دو: همانطور که می دانید برای تولد نوزاد پسر، باید تعداد اسپرم خیلی بیشتر از تعداد مورد نیاز برای تولد نوزاد دختر باشد.

نظرات  (۲)

۲۴ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۰۰ کلاس معرفت
عجب !!!
کاش یکی بلندگو بگیره دستش این هارو تو گوش جون ها فریاد بزنه !
پاسخ:
ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
حالا چرا فقط باید آقایون بخونن . اتفاقا باید خانمها هم بخونن چون در آینده این مادران هستن که لباس ها رو برای بچه ها انتخاب و به تن بچه ها می کنن . چیز بدی نداشت که ...
پاسخ:
سلام:
فرمایش شما درست است. اما خود تیتیر باعث می شود خانمها هم کنجکاو بشوند مطلب را بخوانند.
موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">