اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

اگه گفتی چرا چادری شدم؟

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۲۶ ق.ظ

افسران - اگه گفتی چی شد من بعد از این همه مدت چادرپوشیدم؟

گفت: اگه گفتی چی شد من بعد از این همه مدت چادر پوشیدم؟

گفتم: چه می‌دانم، لابد این‌طوری خوش‌تیپ تری!

گفت: نچ!

گفتم: خب لابد فهمیدی این‌طوری حجابت کامل‌تره مثلاً!

گفت: نچ!

گفتم: ای بابا! خب لابد عاشق یکی شدی، اون گفته اگه چادر بپوشی بیشتر دوستت دارم!!

گفت: آره تقریبا نزدیک شدی!

 

گفتم: آها! دیدی گفتم همه‌ی قصه‌هابه ازدواج ختم می‌شوند؟ دیدی!

گفت: برو بابا… دور شدی باز!

گفتم: خب خودت بگو اصلاً.

گفت: یک جایی شنیدم چادر، لباس «زهرا (س)» ست.

خواستم کمی شبیه «زهرا (س)» باشم تا بیشتر دوستم داشته باشد...!

نظرات  (۶)

۰۶ فروردين ۹۳ ، ۰۸:۱۷ مگه مهمه؟؟؟؟
کاش کمی شبیه او میشدیم...فقط کمی...
پاسخ:
ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
۰۶ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۳۶ محمد جواد جعفری
سلام
با افتخار لینک شدید
التماس دعا
پاسخ:
و علیکم السلام: شما هم با افتخار لینک شدید.
سلام.
بسیار بسیار بسیار زیبا و دلنشین بود

واقعا لذت بردم
پاسخ:
و علیکم السلام: ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
اخی الهییییییی...
پاسخ:
سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»

سلام علیکم

بروزم

یاحق

پاسخ:
ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
ان شاء الله که ارزش این چادر زهرایی رو بدونیم ...
پاسخ:

ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">