اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

بسته گوناگون «اوج پرواز» (شماره دوازدهم)

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۱۵ ق.ظ

 

بستة گوناگونِ «اوج پرواز»

 

فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، معرفتی و دینی، کاریکاتور، حجاب و عفاف، شهید و شهادت

 

(شمارة دوازدهم)

در پی افزایش 20 درصدی تعرفه گاز

 

 

نظرات  (۵)

۲۱ فروردين ۹۳ ، ۰۷:۲۳ ش.محمد خاکساری
سلام..جالب بود
پاسخ:
و علیکم السلام: سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»
سلام خدا قوت .مطالتون خیلی پر سو صداست ممنون از حضورتون لینکتون میکنم شما هم خواستید لینک کنین .در ضمن همه مطالبتون دردل ماست مخصوصا اون پستتتون که به بنفشیا گفتید خیلی عالی بود .یا علی .موفق باشید التماس دعا
پاسخ:
و علیکم السلام: سپاس از حضورتون در «اوج پرواز» شما هم با افتخار لینک شدید.
ببخشید.میشه اون قسمت برگرفنه از اوج پرواز رو واسه متنام حزف کنم؟؟فقد تو شبکه های اجتماعی.تو وبلاگم برگرفته رو حذف نمیکنم...باشه؟؟؟!!!
پاسخ:
با سلام:
اخلاقی اگه بخواهید حساب کنید ذکر مطالب از وبلاگهای دیگه با قید منبع باشه بهتره. چون خودم هم همین کار رو می کنم. اما مجبورتون نمیکنم.
به هر حال موفق باشید.
سلام.ببخشید.من هم تو وبلاگم متونتون رو میذارم و هم تو شبکه اجتماعی هممیهن.تو وبلاگم با ادرس اوج پرواز که لینک شده هم هست ارسال میکنم.میشه تو شبکه ی اجتماعی از ذکر منبع(برگرفته از اوج پرواز)خودداری کنم؟؟؟
پاسخ:
و علیکم السلام: بنده به این آدرس شما سر زدم اما لینک «اوج پرواز» رو ندیدم. موفق باشید.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
حاجی من یارانمو میدم به تو فقط توروخدا دیگه **** **** ***
دو برابرشو میدم اصلا
سه برابر
حرف نزنی نمیگن لالی
پاسخ:

خدا ما را بس است. شما هم بهتر است چند ترم بروید کمی شعور حرف زدن یاد بگیرید.       

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">