اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

بسته گوناگون «اوج پرواز» (شماره چهاردهم)

شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۱۷ ق.ظ

 

بستة گوناگونِ «اوج پرواز»

 

 

فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، معرفتی و دینی، کاریکاتور، حجاب و عفاف، شهید و شهادت

 

(شمارة چهاردهم)

بی قرار کربلا

 

 

 

 

شبهای دو کوهه و قبرهای خالی رزمنده ها

 

 

 

 

 

شرم دارم وزن سیری ام را با ترازوی گرسنه ای وزن کنم

 

 

 

 

دخترک عشق می فروشد! غافل از اینکه آدمهای این شهر قلب ندارند!

 

 

 

 

نظرات  (۸)

پاسخ:

سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»

جالب بود ممنون.......
پاسخ:
سپاس از حضورتون در «اوج پرواز»
سلام بسیار پست زیبا ومفیدی بود
پاسخ:
و علیکم السلام: سپاس از حضورتون در «اوج پرواز»
سلام
ممنون از حضور شادی آفرینتون!
شما با افتخار لینک شدین(قبلا هم گفته بودم)
پاسخ:
و علیکم السلام: شما هم با افتخار در «اوج پرواز» لینک شدید.
سلام همسنگر به لینکی که فرموده بودید رفتم و کامنت هم گذاشتم این آقای محترم به هیچ صراطی مستقیم نیستند و حرف حرف خودشان است خواهشا برید و کامنتهای من و جواب ایشان رو مطالعه فرمایید
در ضمن به روزم خوشحال میشم تشریف بیارید
پاسخ:

و علیکم السلام: ممنون از لطف شما. بله رفتم و مطالعه کردم. این بنده خدا متاسفانه تا صبح قیامت هم براشون استدلال بیارید حرف خودشون رو می زنند! لابد علامه دهر هستند و ما خبر نداریم! کسی که فرقی بین وهابیت و ناصبی ها و اهل سنت قائل نیست و اهل سنت که برادران ما هستند رو دشمن حضرت علی (ع) میدونه اصلا نباید باهاش بحث کرد. بله ما وهابی ها و ناصبی ها را به فتوای امام خامنه ای نجس می دانیم. چرا که دشمن اهل البیت هستند. اما اهل سنت دوستار و محب اهل البیت (ع) اند.

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
ممنون ازینکه حضور پیدا کردین.....
بازم عالیه پستهاتون...........
اللهم عجل لولیک الفرج.......
پاسخ:

و علیکم السلااااااااااااااااااااااام

خواهش می کنم. بالاخره هر دیدی یه بازدید داره.

ممنون از لطفتون. اللهم عجل لولیک الفرج

بسته تامل بر انگیزی بود واقعا ممنون ...
پاسخ:
سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»
یا کریم
خیلی جالب بود...
اجرتون با سید الشهدا
یامهدی(عج).../.
پاسخ:
خواهش می کنم. نظر لطف شماست. سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">