اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

پوسترهای ویژه ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۸ ق.ظ

نظرات  (۳)

مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری!
مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی!
مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری!
مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد!
مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود!
مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن…
مادر یعنی مادر..
پاسخ:

سلام پویا جان. بسیار زیبا بود. ممنون.

امام صادق(ع) فرموده است:
شخصی نزد پیامبر امد و گفت به چه کسی نیکی کنم؟ پیامبر(ص) فرمود به مادرت دیگر بار گفت به که نیکی کنم؟ پیامبر(ص) فرمود به مادرت باز گفت دیگر به که نیکی کنم؟ پیامبر(ص) باز فرمود به مادرت آن مرد گفت دیگر به که نیکی کنم؟
پیامبر اینبار فرمود به پدرت!!...

حق مادر به قدری گسترده و مهم است که پیامبر(ص) میفرماید<< هرگاه در نماز مستحبی بودی و پدرت تو را فراخواند نمازت را قطع مکن
ولی اگر مادرت تو را فراخواند نمازت را قطع و اجابتش کن.....
پاسخ:
سپاس از حضورتان در «اوج پرواز» و ممنون از احادیث زیبایی که هدیه کردید.
۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۵۳ الهــــــــــی
بسیار زیبا بود .

موفق باشید.

ببخشید اینجا کپی نمیشه کرد . چون من گزینه زدم نیست نبود.


پاسخ:
ببخشید متوجه منظور شما نشدم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">