اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

بسته گوناگون «اوج پرواز» (شماره پنجاه و چهارم)

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۰۰ ق.ظ

 

بستة گوناگونِ «اوج پرواز»

 

فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ، معرفتی و دینی، کاریکاتور، حجاب و عفاف، شهید و شهادت

(شمارة پنجاه و چهارم)

افسران - #امام_کاظم

افسران - پوستر / شهادت امام موسی کاظم (ع) و بیانات مقام معظم رهبری درباره ایشان

افسران - امام کاظم علیه السلام

افسران - خرمشهر را خدا آزاد کرد.

افسران - جانباز و مدافع خرمشهر عبدالصاحب عبودزاده: ابتکارات و ایثار بسجیان خرمشهر در نابودی تانک ها ...
افسران - خواهرم غرب تورا نشانه رفته است چون...

افسران - آزادی یواشکی؟!!!

افسران - "........................ . "

سلامتی این فرشتة نازنین صلوات (اللهم صلعلی محمد و آل محمد)

افسران - کافیست دلت به چادر خاکی زهرا (سلام الله علیها) گره بخورد...

افسران - چشم های بسته به گناه

افسران - داعش عراق به وسیله ی عربستان کاملا مسلح شد.

افسران - به آخرش فکر کن...

افسران - و ناگهان چقدر زود پیر میشویم

افسران - اتل متل توتوله    تنهایی ام ناجوره

افسران - نقشه شهر ها در چند سال بعد

افسران - چشم چشم دو ابرو     خواهر و برادرم کو

افسران - ما ممکن الوجودیم!!!!

افسران - بهشت زیر پای مادران است نه.....

افسران - ننگ بر فراری از جنگ

افسران - زندان مومن

http://www.afsaran.ir/profile/ehsanmollaei

نظرات  (۶)

Very Niiiiiiiiiiice

طبق آمار میگن جمعیت اول ابتدایی شیعه و اهل تسنن برابر شده است و این یعنی شیعیان دارن کوتاهی میکنن...
پاسخ:

البته این آماری که عرض کردید تا جایی که بنده اطلاع دارم مربوط به استانهای مرزی است و نه کل جمعیت کشور. ولی در هر حال حرف شما در کوتاهی شیعیان کاملا درست است. البته ابایی هم نداریم که برادران اهل سنت هم افزایش جمعیت داشته باشند. ولی شیعیان هم نباید عقب بمونند از این قافله!

۰۴ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۴۵ فانوس جزیره ...

شهادت امام موسی کاظم علیه السلام بر شما بزرگوار تسلیت باد ، حضرت می فرمایند :

کسی که جوانمردی ندارد، دین ندارد; و هر که عقل ندارد، جوانمردی ندارد. به راستی که با ارزشترین مردم کسی است که دنیا را بری خود مقامی نداند، بدانید که بهای تن شما مردم، جز بهشت نیست، آن را جز بدان مفروشید.

سلام علیکم
التماس دعا
عاقبتتون بخیر
پاسخ:

و علیکم السلام: محتاجیم به دعا. سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»

۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۰۷ خادم الحسین
سلام.
با سوالی در مورد زنگی به روز هستم.
منتظر نظرات و کمک هی شما برای پاسخ به این سوال نیاز دارم.
خیلی ممنون میشم اگه منت بذارید و جوابتون ر واسم بگید.

التماس دعای فراوان
یا علی مدد
پاسخ:

و علیکم السلام: سپاس از حضورتان در «اوج پرواز». ان شاء الله حتما.

قلب من قالی خداست

تار و پودش از پر فرشته هاست

پهن کرده او دل مرا

در اتاق کوچکی در آسمان خراش آفتاب

برق می زند قالی قشنگ و نو

نوار من از تلاش آفتاب

شب که می شود خدا روی قالی دلم

راه می رود؛ ذوق می کنم گریه می کنم

اشک من ستاره می شود

هر ستاره ای به سمت ماه میرود..

یک شبی حواس من نبود

ریخت روی قالی دلم شیشه ای مرکب سیاه

سالهاست مانده جای آن

جای لکه های اشتباه

ای خدا به من بگو

لکه های چرکمرده را

کجا خاک می کنند؟

آه؛ آه از اینهمه گناه و اشتباه

آه نام دیگر تو است

آه بال می زند به سوی تو؛ کبوتر تو است

قلب من دوباره تند تند می زند

مثل اینکه بازهم خداست

روی قالی دلم قدم گذاشت

در میان رشته های نازک دلم

نقش یک درخت و یک پرنده کاشته

قلب من چقدر قیمتی است

چون که قالی

ظریف و دستباف اوست

این پرنده ای که لای تار و پودش است هدهد است

می پرد به

سوی قله های قاف دوست...

شهادت هفتمین اختر تابناک امامت و ولایت تسلیت باد.

یاعلی [گل][بدرود][بدرود]
پاسخ:
سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۰۷ مظهر زیبایی
سلام ممنون نکات خوبی رو متذکر شده بودید ... مخصوصا برای بحث تک فرزندی ...
پاسخ:
و علیکم السلام: خواهش می کنم. سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»
میدونیدرهبربه خاطر مشغله ی زیادنبودکه نرفتن نمایشگاه کتاب بلکه به خاطر نشان دادن اعتراضشان به وزارت ارشاد و دادن چندغرفه به نویسندگان ضداسلامی و فاسد و سیدصادق شیرازی بود.اگه آقا وقت نداشتن به نمایشگاه سپاه هم نمی رفتن در ضمن برنامه ریزی آقا را دست کم نگیرید اگه می خواستن می توانستن یک جوری برنامه ریزی کنند که وقت داشته باشند
باتشکر از مطالب واقعاخوبتون
پاسخ:
دقیقا فرمایش شما کاملا درست است. امیدوارم مسئولین بفهمند! ممنون که به «اوج پرواز» سر زدید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">