اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

بسته گوناگون «اوج پرواز» (شماره شصتم)

پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۶ ق.ظ

 

بستة گوناگونِ «اوج پرواز» 

فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ، معرفتی و دینی، کاریکاتور، حجاب و عفاف، شهید و شهادت

(شمارة شصتم)

افسران - امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده...

افسران - اماما خیالت راحت ...

افسران - سالگرد امام روح الله

عکس امام خمینی (ره) در دست کودکان آفریقایی

افسران -  ۲۵ سال بعد، هنوز نام پسران در آفریقا «خمینی» است

افسران - امام در کلام دیگران(5)

افسران - برای جان شما بهایی جز بهشت نیست...(پس زمینه+حدیث23)افسران - هیچ برگی حتی در دل سیاهی شب ، ...

http://ahdeghalam.blog.ir

افسران - این عمار؟؟؟

افسران - با زیر پا گذاشتن ارزشها و ارزشی ها چطور آقای دکتر؟

 

افسران - بلا و مصیبت از اعمال ناشی می "شود/عکس/تهران "

افسران - دقت نمیکنید ....

افسران - وحید یامین پور : خداوند کار تو را «فاحشه» نامیده است.

افسران - مد به چه قیمت ؟

افسران - ساپورت یعنی ...

افسران - حجاب ...

افسران - الگوی سازی شبکه های ماهواره ای!

http://www.afsaran.ir/profile/kahfoshohada

افسران - فتوا برای مجاز بودن پوشیدن لباس زنان برای شورشیان سوریه!

افسران - عرصه بر رانت خواران تنگ میشود!

http://www.afsaran.ir/profile/z110110

نظرات  (۷)

۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۷ شهدای گمنام
سلام
پس از مدتها غیبت...
با پست
»چه کنم؟؟؟«
بروزیم...
سر بزنید....
پاسخ:
و علیکم السلام: ان شاء الله حتما.
در غفلت ما و

با شیطنت دشمن

این حال و روز

دختران دیار من است

تنها، رها، با یک دنیا آرزو...!
پاسخ:
البته خیلی هم رها نیستند! دختر شیعه بالاره یه اربابی داره که هواشو داره!
«یا صاحب الزمان (عج)»

هر جمعه چشم من ، در جستجوی توست

چشمم به سوی غیر ، قلبم به سوی توست.

چشم سرم مبین ، از شرم بر زمین

چشم دلم ببین ، او ، رو به روی توست.

هردم رسد به ما ، بوی خوش نسیم

آن نیز حامل ، بویی ز موی توست.

نور رخ تو را کس دیده تا کنون ؟

خورشید آسمان ، شمعی به کوی توست.

آن آهوی ختن ، در گفت و گو به من

گفته ست تا ابد ، مشتاق بوی توست.

من با تو زنده ام ای نازنین من

آب حیات من ، اندر سبوی توست.

لقمان که گفته اند: " همچون پیمبری ست"

با این همه ادب ، مدهوش خوی توست.

یوسف نهان شد از ، حسن جمال تو

بر من یقین شدست ، در آرزوی توست.

اللهم عجل لولیک الفرج.
پاسخ:
سپاس از حضورتان در «اوج پرواز» و ممنون از شعر زیباتون.
۱۶ خرداد ۹۳ ، ۰۴:۱۳ سعید ابراهیمی
السلام
استاد طاهرزاده رو تاحالا زیارت کردید؟! از شاگرداشون کیا رو می‌شناسید؟
منم خوشنویسی رو فعلا تا دوره متوسط پیش رفتم هنوزم دارم ادامه‌ش میدم، شاید بخاطر این باشه که هنوز ازدواج نکردم!!!
فروردین تا حالا در گیر (ذهنی و جسمی!) دانشگاه بودم، از طرفی هم برای وبلاگ برنامه ریزی میکردم که الحمدلله برنامه ریزی به پایان رسیده، انشالله از اول تابستان تا آخر سال بصورت مستمر حضور داریم.....
یا حق.
پاسخ:
سلام عزیز: ان شاء الله که تا مقطع فوق ممتاز پیش برید. در مورد استاد طاهرزاده هم بصورت خصوصی براتون نظر گذاشتم. موفق باشید.
ابهت طوفان در مقابل برج میلاد!!!
برج میلاد چنان ابهتی نداره والا!!
حالا اگه دماوند باشه یه چیزی..
پاسخ:
واسه حیلی از اونهایی که اهل دک و پز هستند اهمیت داره!
واقعا درباره سوسانو ویانگوم درست گفتید بیشتر مردم سرگذشت یانگومو از سیر تا پیاز میدونن ولی اگه بگی از حضرت زهرا س بگو فوقش میگن همسر حضرت علی بود که پشت در بود که دشمن درو آتش زد.البته بازم تاکید میکنم بعضی ها انشالله که شناخت همه ی ما نسبت به ائمه اطهار بیشتر بشه با تشکر از مطالب عالیتون
پاسخ:
خواهش می کنم. سپاس از حضور شما.
اون بچه های افریقایی عکسش مال همون زمان امام یا کمی بعد از آن است. بعد از 25 سال نداره!
پاسخ:
بر فرض که حرف شما دوست عزیز درست باشه اما الان عشق مردم جهان به امام خمینی (ره) بیشتر نشده باشه کمتر نشده. موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">