اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

زندگی نامه آیت الله مهدوی کنی

شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۱۵ ب.ظ

 

 

 

«زندگی نامة آیت الله مهدوی کنی»

 

 


افسران - گرافیک اطلاع‌رسان: زندگینامه آیت‌الله مهدوی‌کنی

http://www.afsaran.ir/profile/ammar1392

نظرات  (۴)

سلام
مطلب قابل ستایشی بود...
دوست فرهیخته من!
با شعر جدیدم(نام تو برده و از نام خودم سیر شوم)به روزم...
با احتران دعوتید.
دردفروشی
painstore.blog.ir

پاسخ:
و علیکم السلام: ان شاء الله حتما. سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۲۶ مهدی جعفری زاده
منتظر حضورتان در وبلاگم هستم
پاسخ:
ان شاء الله.
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۳۸ مهدی جعفری زاده
سلام دوست عزیز لینکتون کرذم منتظرم لینک کنید
پاسخ:
و علیکم السلام: شما در «اوج پرواز» لینک شدید.
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۱ مظهر زیبایی
خیلی دوست داشتم بیشتر درباره ایشون بدونم ولی کیفیت عکستون خوب نبود و من نتونستم مطلبو درست بخونم
پاسخ:
       قبول دارم خوندنش یه کم سخته ولی دقت کننده خواننده است!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">