اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

گلچینی از روایات اهل البیت (ع)

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۶ ق.ظ

 افسران - اللهم عجل لولیک الفرج

افسران - پندار ما این است ...(ظهور 1)

افسران - گاهی با خود فکر فکر کنیم ...

افسران - 3)اللهم عجل لولیک الفرج
افسران - حدیث توکل (1)

افسران - توکل(3)

افسران - توکل(2)

افسران - حدیث (کینه 3)(راه برطرف کردن آن)

افسران - حدیث(کینه 2)

افسران - حدیث (کینه 1)

افسران - امام علی (ع):سینه خردمند صندوق راز اوست ...

افسران - در فتنه ها ...

http://www.afsaran.ir/profile/hamivali

نظرات  (۳)

سلام آقای بدیعی
حالتون چطور است؟شرمنده ام کمتر به اوج پرواز سرمیزنم.میبخشید.تصاویر زیبای مزین به احادیث را هم ذخیره کردم و به عنوان پیش زمینه ازشون استفاده می کنم و با خواندنشون انشاالله سعی می کنم عامل باشم.شما سبب خیر شدید مثل همیشه.اجرکم عندالله.
پاسخ:
و علیکم السلام: خوبم ممنون. خواهش می کنم نظر لطفتون است. ممنون که سر زدید.
خیلی زیبا بودند ممنون
پاسخ:
خواهش می کنم. ممنونم.
بسیار زیبا دستتون درد نکنه
پاسخ:
خواهش می کنم. ممنون از حضورتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">