اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

حجاب توهین به آقایون است؟

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۳ ب.ظ

hlwoljxf428ynou5c5v.jpg

دستش را بلند میکند و میگوید:

«ببخشید استاد! یکی از پسر های هم کلاسی به من میگوید که من با این پوشش دارم به آقایون توهین میکنم. دارم به اونا میگم که بی جنبه اید و من نگاه همه شمارو هرزه میدونم. من باید چه جوابی به این سوالشون بدم؟»

پسرها سوت میزنند و با آهنگ کش داری داد میزنند:

«همینه! همینه!»

میگویم:
«آیا وجود نگهبان مسلح دم در بانک توهین به مشتری هاست؟ همیشه چیزهای با ارزش به مراقبت نیاز دارند»

صدای دستع زدن جمعیت دانشجویان، خستگی را از تنم بیرون میکند.

نظرات  (۱۰)

۲۲ تیر ۹۳ ، ۱۳:۲۸ مظهر زیبایی
ایول ... واقعا همینطوره ...
امیدوارم جنس مونث خودشونو ارزون نفروشن و درک عمیقتری از گوهری که دارن بدست بیارن ...
پاسخ:
ممنون از حضورتون.
بسیار یزیبا مثل همیشه ارمان عزیز...خسته نباشی
پاسخ:
خواهش می کنم. شما لطف دارید. پاینده باشید.
۲۳ تیر ۹۳ ، ۰۱:۳۸ محمدرضا کریمی
خیلی هم عالی ...
پاسخ:
سپاس از حضورتون.
خیلی زیبا وجالب ممنون
پاسخ:
ممنون از حضورتون.
۲۳ تیر ۹۳ ، ۱۲:۴۵ امر به معروف و نهی از منکر
سلام علیکم!
طاعات و عبادات شما قبول!
ممنون، وظیفه است!
یا زهرا(س).
پاسخ:
و علیکم السلام: ممنون از لطفتون.
۲۴ تیر ۹۳ ، ۰۹:۱۹ سلام بصیر
سلام بصیر
تصنیف جالبی بود
احسنتم!
مدتی قبل با پستی مشابه به روز بودیم به نام حتی شیطان به آنان میخندد
دوست داشتید سری بزنید و مارا از نظر خود آگاه سازید
پاسخ:
       ممنونم. ان شاء الله حتما.
خیلی زیبا بود ممنون
۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۴:۴۹ الهــــــــــی

حجاب محدودیت نیست نگه داشتن انسان از گناه است .
جالب بود .
موفق باشید.
******************************************
چون نامه جرم ما به هم پیچیدندبردند به دیوان عمل سنجیدند
بیش ازهمگان گناه مابود ولی/ ما را به محبت علی(ع)بخشیدند
.......................................................................
از عرش صدای ربنا می آید / آوای خوش خدا خدا می آید
فریاد که درهای بهشت باز کنید / مهمان خدا سوی خدا می آید
........................................................................
پرده از اسرار عالم باز شد، یا علی گفتیم و عشق آغاز شد
خدایا قدر ما را به قدر مولا علی نزدیک فرما . . .
لیالی قدر (التماس دعا )
پیشاپیش شهادت حضرت علی (ع) تسلیت باد.


پاسخ:
سپاسگزارم از حضورتون در اوج پرواز.
سلااااااام
دشمنتون خسته باشه...
ان شاالله که همیشه سرافراز باشید...
یا علی
پاسخ:
و علیکم السلام: ممنون از لطفتون. پاینده باشید.
خیلی جالبه .وبلاگتون حرف نداره میشه کپی کنم ؟
پاسخ:
سلام: ممنون از حضورتون. کپی برداری از کلیه مطالب آزاد است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">