اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

بسته گوناگون «اوج پرواز» (شماره صد و شانزدهم)

جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۰۰ ب.ظ

 

بستة گوناگونِ «اوج پرواز» 

فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ، معرفتی و دینی، کاریکاتور، حجاب و عفاف، شهید و شهادت

(شمارة صد و  شانزدهم)

افسران - راه مــا راه علی ،  تحــت فــــرمــان وَلی ...

IMAM KHAMENEI  (1).jpg

افسران - عزت هزینه دارد

افسران - چشم من و امر ولی

افسران - قرآن رافراموش نکنیم

افسران - حضرت باران 275

افسران - لباس شهرت

افسران - ......
افسران - بخشش در کلام شهید..............

افسران - به جای ...

http://feizbook.ir/napel

سردار «قاسم سلیمانی» در صف نمازگزاران مجاهد عراقی (نفر سوم در صف اول)

افسران - حاج قاسم در صفوف نماز رزمندگان عراقی

این فیلم اعتقادات ما را هدف قرار داده است! برای مشاهدة بیشتر اینجا کلیک کنید.

افسران - این فیلم تمام اعتقادات ما را هدف گرفته /این فیلم را هالیوود نساخته باور کنید! +تصاویر و فیلم

افسران - دوستت دارم ...

افسران - چــــــادر

افسران - عشق یعنی اینکه هیچکس "رونبینی...جزع

افسران - بدون شرح

تعرض شهرک نشینان صهیونیست به آرامگاه حضرت یوسف (ع)

افسران - تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به آرامگاه حضرت یوسف(ع) + عکس

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۴
آرمان بدیعی

نظرات  (۸)

۱۵ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۰۲ امیـــــد ...
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى.. 
.
.
یک نگاهـت رو بـه راهـم می کـنـد ؛
راهی ام کن بـه راهـت ...

سلام علیکم ... در شب میلاد آقا امام رضا  در مشهد مقدس نائب الزیاره ی شما هستم انءشاالله ...
پاسخ:
و علیکم السلام: خوشا به سعادتتون. التماس دعا.

در هنگام نیایش

به آنچه خدا به شما نداده ، فکر نکنید ...

به نعمت های بیشماری فکر کنید که ...

خـــــــــدا ...............

بدون نیایش به شما بخشیده است ...!!!

التماس دعاآرمان بزرگوار

پاسخ:
جملات زیبایی بود. محتاجیم به دعا.

سلام.میلاد آقا اما رضا(ع) بر شما مبارک باد.

به روز هستم.اگه سر بزنید و نظر هم بدین خوشحال میشم.

یا علی

پاسخ:
و علیکم السلام: ان شاء الله حتما.
ممنونم ممنون
پاسخ:
خواهش می کنم! ممنون از حضورتون.
بر روی رضا شمس امامت صلوات
بر شافع ما روز قیامت صلوات
در شام ولادتش که شادند همه
بفرست بر این روح کرامت صلوات

ولادت امام رضا علیه السلام بر شما و دوستان اوج پروازی مبارک

سپاس از عکس نوشته هایی که بعضیاشون مثل تلنگر هستن.

ضمنا در رابطه با اون کاریکلماتور اینو به عرض برسونم که آدرس سایت دریچه نو رو که در تصاویر موجوده رو بعنوان منبع بزنید چون اون سایت با ذکر منبع بلامانع دونسته
(ببخشید،خواستم یادآوری کنم)

یا علی
پاسخ:
سلام: بنده هم میلاد با سعادت امام رضا (ع) رو به شما تبریک عرض می کنم. ممنون از تذکری که دادید. از آنجایی که روی همة عکسها نام سایت دریچة نو و آدرس اینترنتی آن، ذکر شده تقریبا 20 بار منبع مطالب بیان شده.
میلادمبارک
پاسخ:
سلام: بر شما هم مبارک

سلام علیکم

ممنونم از شما

 در راه خدا موفق و سربلند باشید

یاحق

پاسخ:
و علیکم السلام: ممنونم از شما. پاینده باشید.

اللهم الحفظ قائدنا الامام خامنه ای (مدظله العالی)

آمین

سلام دوست عزیز من از این مطلبت استفاده کردم اگه ناراضی باشی حذفش می کنم

پاسخ:
و علیکم السلام: از هر مطلبی که دوست داشتید می توانید استفاده کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">