اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

بسته گوناگون «اوج پرواز» (شماره صد و بیست و پنجم)

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۲۶ ب.ظ

 

بستة گوناگونِ «اوج پرواز»

فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ، معرفتی و دینی، کاریکاتور، حجاب و عفاف، شهید و شهادت

(شمارة صد و  بیست و پنجم)

افسران - ما ایستاده ایم

افسران - طرح گرافیکی/ وظیفه ما در وصیت شهدا - ولی فقیه

افسران - چه آرامش قشنگی داره شهادت....

افسران - قلب قشنگ قلبی هست که...

افسران - شهیدی که خستگی را خسته کرد(جانباز شهید زین العابدین محمدی فرمانده تخریب تیپ انصار """"المهدی.عج.ز

افسران - بدون تیتر...

افسران -  خانواده "شهید خلیلی" تقاضای قصاص دارند

افسران - اخلاص و درد بی درمان

http://hamkhooneh.blogfa.com/

http://feizbook.ir/MAHDI70

افسران - گردن داداشت رو می شکنم اگه با خواهرم دوست بشه ...

افسران - سلام..تقدیم به چادری ها.....

افسران - چادر....

افسران -  پوستر/ فرزند بیشتر، زندگی بهتر

 

افسران - شرح در تصویر....

افسران - اگر از شهدا چیزی نگویید به شما کمک می کنیم!

افسران - صرفا جهت یاد آوری ...

افسران - حدیث بسیار ارزشمند و مهم در مورد آب سرد خوردن...

http://feizbook.ir/zahrabanu

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۳۱
آرمان بدیعی

نظرات  (۷)

بسته خوب واموزنده ای بود ممنون
پاسخ:
ممنونم از توجه شما.

این دعا را منتشر کنید و ببینید چطور غم هایتان از بین میرود:
((سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشفَ الغَم فرِّجْ هَمّی و یَسِّرْ

امری و ارحَمْ ضعفی و قِلةَ حیلتی و ارزُقنی من حیث لا اَحتَسِبُ یاربّ

العامین))

ترجمه:

منزه است خداوندی که بر طرف کننده غم ها است.

غم و مشکل من را برطرف کن،

بر ضعف و کمی چاره ام رحم کن و

مرا از جایی که گمان نمی کنم روزی ده ای

پروردگار جهانیان.

حضرت محمد (ص) فرمودند : هرکس مردم را از این دعا با خبر کند در گرفتاریش

گشایش پیدا می کند.

سلام آرمان عزیز

صبح اولین روزپاییزیت به خیر وشادکامی

سربلند باشی برادر

پاسخ:
و علیکم السلام: ممنونم اهورا جان. پاینده باشی.
۰۱ مهر ۹۳ ، ۱۱:۰۷ انـــقلــا بـــی
سلام
بسیار زیبا بود
استفاده کردم

پاسخ:
و علیکم السلام: گوارای وجودتان.
۰۱ مهر ۹۳ ، ۱۱:۵۵ فانوس جزیره
سلام علیکم
هفته دفاع مقدس بر شما بزرگوار مبارک ، امید که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و شرمنده شهدا نشویم.
پیام شهید به شما بزرگوار:
نهی از منکر
از اصفهان به قم می رفت. صدای آهنگ مبتذلی که راننده گوش می کرد شهید جلال افشار را آزار می داد. رفت با خشرویی به راننده گفت:
اگه امکان داره یا نوار رو خاموش کنید یا برای خودتون بذارین.
راننده با تمسخر گفت:
اگه ناراحتی می تونی پیاده شی!
جلال رفت توی فکر! هوای سرد بیابان تاریک و ... نیت کرد تا وجدان خفته راننده را بیدار کند. این بار به راننده گفت:
اگه خاموش نکنی پیاده میشم!
راننده هم نه کم گذاشت نه زیاد، پدال ترمز را فشار داد و ایستاد و گفت:
بفرما!
جلال پیاده شد. اتوبوس هنوز خیلی دور نشده بود که ایستاد!
همین که جلال به اتوبوس رسید، راننده به جلال گفت:
بیا بالا جوون ، نوار رو خاموش کردم.
سالها بعد که خبر شهادت جلال را به آیت الله بهاء الدینی دادند، ایشان در حالی که به عکسش نگاه می کرد فرمودند:
امام زمان (عج) از من یک سرباز خواست، من هم صاحب این عکس را معرفی کردم.
راز گل سرخ / ص10
جهت شادی روح شهید صلوات .. ان شاالله میهمان اهل بیت باشد

به مناسبت هفته دفاع مقدس دیداری با خانواده شهیدان فناخسرو جهت روب پنج شنبه هماهنگ شده است .

عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
و علیکم السلام: ممنون از خاطره زیبایی که ارسال کردید. بنده هم به شما تبریک عرض می کنم.
۰۲ مهر ۹۳ ، ۱۷:۲۷ الهــــــــــی
هفته دفاع مقدس گرامی باد.

برای قبر و قیامت برا اونجا که اسیرم

 

کاظمین باید بیام و توشه ی سفر بگیرم

 

ایشالا معلوم بشه ، ای ، دلبر دیرینه ی من

 

ذکر یا جواد شده حَک ، روی قلب و سینه ی من

 

ای که در وادیِ رحمت                 همه جودی و سخایی

 

یه نیگا کن از عنایت                      به گدای بی نوایی

 

جوونِ امام رضایی ...

 

مولانا جواد الائمه ...

 

کبوتر های دلِ من ، می پَرن به وادیِ غم

 

می خوره به شامه عطری ، آروم آروم از محرّم

 

بوی روضه های گودال عطر نوحه های دلبر

 

سیبِ سرخ کربلایی ناله ی غریب مادر

 

جواد الائمّه آقا پیشِ جَدِّت ما رو یاد کن

 

برای نوکری آقا روزیِ ما رو زیاد کن

 

جوون امام رضایی...

***********************************

شهادت حضرت امام محمد تقی جواد الائمه (ع)

                      تسلیت عرض میکنم.

بروز هستم.
پاسخ:
ممنونم از حضورتون. ان شاء الله حتما.
شهادت دردانه امام رضا علیه السلام رو به محضر امام زمان عج و شما و دوستان اوج پروازی تسلیت عرض میکنم.

خیلی زیبا
از طب سنتی هم یه چیزی گیرمون اومد تو این بسته..بازم ممنون

پاسخ:
خواهش می کنم. بنده هم تسلیت عرض می کنم.
سلام سلام.لبخندبزن رزمنده .عالی بود.ببخشید که کم میام .نتم.خرابه
پاسخ:
و علیکم السلام: خواهش می کنم. ان شاء الله که درست بشه. ممنون از حضورتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">