اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

اگر تربیت غلط به تو آموخت....

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۰ ق.ظ

 

اگر تربیت غلط به تو آموخت...

 

اگر تربیت غلط  به تو آموخت:

غیرت داشتن دخالت کردن است و حیا زن را در صندوق کردن!

شهید مطهری به من گفت: غیرت، عشق مرد به ناموسش است؛ و حیا، احترام زن به خودش...!!!

اگر تربیت غلط  به تو آموخت که مرد می تواند زنش را بزند!

اسلام من به من آموخت که زن ریحانه است و مرد وظیفه دارد تمام اسباب راحتی و آسایشش را فراهم کند...!!!

اگر تربیت غلط به تو گفت:

که زن عقلش نصف مرد است و نمی تواند به تنهایی در دادگاه شهادت دهد!!!!

شهید مطهری در کتاب حقوق زن به من گفت:

که زن احساسات و عواطفش دوبرابر مرد است و از این رو ممکن است در شهادت دادن دچار تزلزل شود...!!!

اگر تربیت غلط  به تو گفت که دیه زن نصف دیه ی مرد است چون ارزشش کمتر از مرد است!!!

شهید مطهری در کتاب حقوق زن به من آموخت که:

اگر من مرد کشته شوم برای اینکه مادرت در آسایش تو را بزرگ کند دیه ی من بیشتر است....!!!

ایرادی اگر هست در مسلمانی ماست نه دین اسلام و قرآن و احکام الهی...!!!

تقدیم به تموم بانوان ایرانی

نظرات  (۲)

۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۶:۱۲ سربازولایت
سلام همسنگر
فوق العاده بود نه به خاطر زن بودنم بلکه به خاطر دفاع از اسلام و قرآن که هر بی سر و پایی به خودش اجازه میده هر نوع اراجیفی برای بدبین کردن عوام الناس سر هم کنه
اجرتون با خدا
پاسخ:
و علیکم السلام: ممنونم از لطف شما.
سلام
زیباوتامل برانگیز بود
احسنت
پاسخ:
و علیکم السلام: ممنونم از حضور شما اهورا جان.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">