اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

زندگی پس از زندگی - تجربه گر: میثم عباسیان

سه شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰ ق.ظ

زندگی پس از زندگی میثم عباسیان

«زندگی پس از زندگی - تجربه گر: میثم عباسیان»

 

«تاریخ پخش: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - مدت: ۸۵:۲۰ دقیقه»

نقطه اوج این قسمت از برنامه زندگی پس از زندگی که بیش از هر چیز مخاطب را تحت تاثیر قرار می دهد لحظه ای است که تجربه گر سر خود را بلند می کند تا به صورت امام حسین (ع) نگاه کند. در این لحظه تجربه گر می گوید «من نمیدونم انگار یک لحظه یک قدرتی خدا بهم داد، کاشکی نمی داد، من یک لحظه برای چند ثانیه سرم را آوردم بالا یک لحظه گفتم یا امام حسین، کاش نمی دیدم»

به نظر می رسد قسمتی از برنامه برش خورده و بیان نمی شود که مخاطب دقیقا چه چیزی دیده است. اما از فحوای سخن مجری برنامه در قسمتهای پایانی این برداشت می شود که تجربه گر حضرت اباعبدالله (ع) را بدون سر مشاهده کرده است.

در اینجا ممکن است برای مخاطب این سوال پیش بیاید که مگر امام حسین (ع) در عالم برزخ هم بدون سر هستند؟ سر مبارک حضرت در این دنیا از تن جدا شده، در عالم برزخ که انسانها در جسم مثالی مخصوص عالم برزخ خود به سر می برند. چگونه ممکن است که حضرت در آن عالم هم بدون سر باشند؟ آیا رویت صورت گرفته توسط تجربه گر درست بوده؟

پاسخ به این سوال را کارشناس دینی برنامه بعد از بیان این تجربه در میانه ی برنامه به خوبی می دهند. که توصیه می کنم حتما آن بخش از برنامه را هم ببینید.

 

«تماشای این قسمت از برنامه زندگی پس از زندگی»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">