اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

«فلج ذهنی جریان روشنفکری از درک وعده های الهی»

 

«تفسیر سورة جاثیه - جلسة بیست و یکم - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶»

 

«استاد اصغر طاهرزاده»

 

«لینک دانلود سخنرانی»

نظرات  (۲)

خیلی از توحید فاصله دارم شخصا

 

مدتیه دارم با مفهوم شرک و توحید آشنا میشم.

شرک رو از مباحث رادیو قرآن چند وقت پیش شنیدم

توحید رو الان از اینجا شنیدم

 

جداً بحث سختیه 

پاسخ:
سلام علیکم:
توصیه می کنم برای اینکه ورود محکم و قوی در باب توحید داشته باشید مباحث «ده نکته در معرفت النفس» استاد طاهرزاده را ابتدا کار کنید.
به لینک زیر مراجعه فرمایید و فایلهای صوتی شرح کتاب را دریافت نمایید
برای دریافت فایل pdf  کتاه «ده نکته در معرفت النفس» به آدرس زیر مراجعه فرمایید.
موفق باشید.

سلام 

تشکر بابت راهنماییتون.

حتما استفاده می کنم از فایل های صوتی که معرفی فرمودید.

پاسخ:
و علیکم السلام:
خواهش می کنم. ان شاء الله که موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">