اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

خانم مریلا زارعی خوشا به سعادتتان

يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۰۲ ق.ظ

افسران - خواهرم خانم مریلا زارعی / از طرف یک دلسوخته سینما

 

خانم مریلا زارعی

 

خوشا به سعادت شما خواهرم

 

به نام آنکه هر چه داریم از اوست

سلام خانم مریلا زارعی

من متاسفانه فیلم شیار 143 را هنوز ندیده ام نه اینکه نخواهم ببینم بلکه سینماهای شهرم بخاطر این حماسه سرایی شما شلوغ بود اما حتما خواهم دید.

اما اینها مهم نیست.

مهم الفت گرفتنِ شما با نَفَسِ الفت است.

اینکه شما برای ایفای نقش مادر شهید در طول ساخت فیلم روزه بگیرید خود نشان از تعهد بالای شماست.

واقعا خوشحال هستم که زنده ام و این روز را می بینم.

اینکه فیلمسازی و بازیگری پیدا شود و نفسش را برای ارتباط با نفس قدسی مادران شهدا پیوند دهد کاری بس بزرگ است.

راستی خانم زارعی من امروز از ترحیم مادری می آیم که فرزند 18 ساله خود را در کربلای 5 تقدیم اسلام کرد

بزرگی این مادر و این مادران نیازی به توصیف ندارند بلکه این ما هستیم که نیازمند شناختن شیر زنانی هستیم که این چنین عاشقانه و عارفانه تمام هستی خود را برای مملکتشان برای دینشان برای اسلام عزیزشان تقدیم می کنند براستی که او الان در جوار رحمت الهی و کنار دردانه خود شادمان است.

خوشا به حال شما

می دانی خواهرم چرا ؟! حتما از من بهتر می دانی!

چون زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

بی شک شما امروز اجری را گرفته اید و برای آخرت خود ذخیره کرده اید که قلم از توصیف آن شرمنده است.

خوشا به حال شما که بعد از فیلم هم با حجابی کامل در صحنه ها حاضر شدید تا مبادا خاطره شیرزنانمان لکه دار گردد

اینکه شما حرکت ارزشمندی را در جشنواره فجر انجام دادید بی نظیر بود.

نمی دانم خود چقدر شاد شدید چقدر روحتان به پرواز در آمد اما من که از دور نظاره گر این سینمایی که تا دیروز بعید می دانستم که این چنین فیلمی بسازد بودم آنقدر خوشحال شدم که حدی نداشت.

خوشا به حال شما خواهرم.

ان شاءالله توفیق خدمت گذاری در بارگاه حضرت معصومه (س) مبارکتان باشد

شاید همین نشان مادران گمنام دیارم باشد.

التماس دعا

نظرات  (۴)


سلام  یعنی این بازیگر چادری شده یا مال فیلمه -دوست عزیز وب خوبی دارید بنده حقیر خواستم بگم که در تقارن نوروز با فاطمیه انشاالله کوششی کنید بنده کتابی به نام فریاد مهتاب رو بهتون معرفی میکنم که ابن کتاب بسیار زیباو وبه سبک رمانی نوشته شده که شروع میکنه از شهادت پیامبر صلی الله علیه وآله تا شهادت حضرت زهرا رو به سبک داستانی روایت کردن من دوست دارم اگر بتونید رو این کتاب کار بکنید دوست فرهنگی عزیز تا همه مردم ایران انشالله بیشتر با این پاره تن رسول خدا بیشتر اشنا بشن/این کتاب ارزش مند   انشالله   به عشق حضرت زهرا سلام الله علیها  در شهر خودتون کار کنید می تونید بگردید و بانی پیدا بکنید وبعد مثلا200تا  500 یا 1000 عدد بخرید به نصف قیمت و  و با همان نصف قیمت که خریدید تکی تکی بفروشد تا مردم بخرند  میتونید برای خرید کتاب در تیراژ بالا و برگزاری روش مسابقه که خود کتاب هم مسابقه رو آخرش داره/  با شماره 09359839960 تماس بگیربد تا راهنماییتون کنم هم برای خرید نصف قیمت پشت جلد کتاب هم برای برگزاری مسابقه ، فرق این کتاب با کتاب های دیگه اینه که به سبک رمان مانند و بسیار مخاطب پسنده ،  فایل صوتیشو یا فایل نوشتشو بخونید حتما چون خودتون هم با واقایع بعد از شهادت پیامبر آشنا بشید راستی پخش فایل صوتی این کتاب هم جایز است

 این لینک متن کتاب
http://www.m12.ir/oneBookReader.php?id=106

این لینک فایل صوتیش

http://www.m12.ir/detailShowMotafa.php?id=36

پاسخ:
سلام دوست عزیز: این عکس ایشان در زمانی است که به قم برای زیارت حضرت معصومه رقته بودند. ممنون که این کتاب رو معرفی کردید. چشم مطالعه می کنم.
سلام آقای بدیعی
وقت نکردم این فیلم را تماشا کنم اما خیلی تعریفش را شنیدم.
امیدوارم روز به روز تعداد چنین فیلم هایی بیشتر و بیشتر بشه.
بازیگرهای خوب و متعهد و کارگردان های کاردرست همشون نعمت بزرگی هستند و برای موفقیت و سربلندی شان دعا می کنم.
متن زیبایی بود باید همان طور که از امثال عطاران گله می کنیم از چنین عزیزانی هم تقدیر داشته باشیم.
ممنون بابت این پست
پاسخ:

سلام: ممنون از حضور همیشگیتون در «اوج پرواز»

۰۶ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۰۵ مظهر زیبایی
وقتی دیدن این صحنه ها وکارا اینقد دل من وشما رو شاد میکنه حتما اونی که اون بالاست یه  لبخند ویژه واسه مخاطب خاصش داره ...
تشکر میکنم ازین حرکتتون واقعا ایول ...
سلام  بر شما بله اینکه ادعاها به عمل برسند و به بار بنشینند هم فضیلتی ست..خدایا نصیبمان کن این فضیلت را..
پاسخ:
ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">