اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

تو هم منتظر چنین روزی باش!!!

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴ ق.ظ

امروز یکی از دانشجوهایی که خونمون اومده بود قضیه ی جالب و در عین حال عبرت آموزی رو نقل کرد. گفت: با چند تا از رفیقام سوار تاکسی بودیم که راننده ی تاکسی برای اینکه ما رو نصیحت کنه که در این سنین جوانی مواظب خودتون باشید، گفت:

بیست سی سال قبل وقتی که 18 سالم بود ، توی محلمون یک زن خراب زندگی می کرد که شوهر هم داشت . یه بار وسوسه شدم که باهاش رابطه داشته باشم.

خلاصه وقتی که شوهرش نبود رفتم خونش و مشغول شدیم. اواخر کار بود که در خونشو زدند. زن فوری لباساشو پوشید و رفت دم در. شوهرش اومده بود. زن هم گفت: حاجی امروز آبگوشت داریم برو چند تا نون بخر و بیا. شوهرش رفت و من هم لباسمو پوشیدم و از خونه زدم بیرون. این بود تا چند سال قبل که بین روز با تاکسی رفتم خونه. همین که در را زدم، زنم اومد در خونه و گفت: حاجی آبگوشت داریم، برو چند تا نون بخر وبیا! چون جمله اش دقیقا شبیه جمله ی سی سال قبل اون زن خراب بود، ناگهان خاطره ی اون روز در ذهنم تداعی شد و دلم آشوب شد. فوری رفتم در تاکسی نشستم و منتظر شدم. بعد از لحظاتی دیدم جوانی از خانه ام بیرون زد.

صداش زدم و گفتم: سوار شو. گفت: تو کی هستی؟ گفتم: سوار شو تا بهت بگم. وقتی سوار شد، گفتم: من شوهر همون زنی هستم که الآن باهاش مشغول بودی! از ترس شروع به لرزیدن کرد. گفتم: نترس ، حقم بود و خاطره ی دوران جوونیمو واسش تعریف کردم و گفتم :تو هم منتظر چنین روزی باش!

بعد از این قضیه هم زنم رو طلاق دادم. این را براتون گفتم که مراقب رفتارتون باشید و گول وسوسه های شیطون رو نخورید...

پیامبر اکرم (ص) فرمود:

هر کس با زن مسلمان یا یهودى و نصرانى و مجوسى یا کنیزى که آزاد باشد زنا کند و بدون توبه و با اصرار بر این گناه از دنیا برود، خداوند متعال سیصد در عذاب را در قبرش باز مى کند که از هر درى مارها، عقرب ها، افعى ها و اژدهاهایى از آتش بیرون آیند و او را نیش زنند که در اثر آن ، بدنش آتش گیرد و تا روز قیامت بسوزد.

http://www.313135.com/post/75

نظرات  (۱۰)

سلام،

با این پست همراه شوید و به صورت آنلاین آمار لحظه به  لحظه جهان را ببینید. علاوه بر آمار جمعیت جهان که عجیب است آمارهای دیگری هم به چشم می آیند. مثل:
* آمار خودکشی
* آمار سقط جنین
* آمار سیگارهای مصرف شده امروز
* آمار افراد دارای سو تغذیه
و...

تشریف بیارید:

http://ghasedoon.blog.ir/post/55

پاسخ:
و علیکم السلام: ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
سلام
حتما یه سر بزنید
http://www.asremrooz.ir/vdccmiqp.2bqp08laa2.html
پاسخ:
ممنون از لینکی که فرستادید. واقعا تکان دهنده بود.
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

با سلام و احترام

ضمن تبریک سال جدیدو آرزویی سلامتی شادی توام با بهروزی فراوان به شما عزیز 

وبی سا خته ام برای عاشقانی که مسا فت ها ی دور را برای رسیدن به معشوقشان پیاده طی میکنن در قلبشان خسته گی راهی ندارد چون عطر طمع

وصال بی قرار شان کرده

لطفا ... فقط ...خاطره شعر حدیث و سلام خودتون برای امام مهربانی ها امام الرضا ع
در نظرات فراموش نفرمایید دعوت تون میکنم به یه زیارت انلاین در حرم با صفاش.
پاسخ:
و علیکم السلام: ممنون از حضورتون در «اوج پرواز». بله اومدم سر زدم و براتون نظر گذاشتم. التماس دعا.
سلام خیلی قشنگ بود

با اجازت کپی کردم
پاسخ:
و علیکم السلام: ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
از مکافات عمل غافل نشو گندم از گندم بروید جو ز جو
پاسخ:
ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
از ماست که برماست

به یه جیزی عجیب اعتقاد دارم و لمسش کردم
اینکه:
هیچی تو این دنیا بی جواب نمیمونه
هرکنشی یه واکنشی داره
هرکاری نتیجه ای داره دیگه.....
خلاصه هیچی تو این دنیا گم نمیشه
دستگاه عجیبیه!!....
پاسخ:
دقیقا درسته! البته خیلی وقتها خدا هم از گناهامون گذشت میکنه و الا اگه قرار بود هر اشتباهی که کردیم همون بلا رو خدا به سرمون بیاره که روزگارمون سیاه بود.
چقدر جالب...
پس راسته میگن هر عملی عکس العملی هم داره.
پاسخ:

سپاس از حضورتان در «اوج پرواز». راست نمیگنک این یه قانونه.

۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۱۱ یه توبه کننده
هیچی نتونستم بنویسم...
پاسخ:
«إن الله یحب التوابین» سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۳ علی اولیایی
بسم الله...
مطلب تکون دهنده بود...
من اینو از زبان های دیگر هم شنیده بودم...
پاسخ:
سلام: ممنون از وقتی که گذاشتید.
یعنی با کنیزی که آزاد نباشد، رابطه حلال است؟ لطفا مطلب رو روشن بفرمایید.
پاسخ:
 سلام علیکم:
به لینک زیر مراجعه فرمایید:
http://www.pasokhgoo.ir/node/90734
موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">