اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

جملاتی زیبا از زنده یاد حسین پناهی

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۳ ق.ظ

نظرات  (۹)

۱۰ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۳۴ مرتضی آزاد
سلام. بهره بردیم. خیلی عالی بود. خدا قوت! تو رو خدا این کد امنیتی رو بردار!
پاسخ:
و علیکم السلام: سپاس از حضورتان در «اوج پرواز». با عرض پوزش هنوز به این نتیجه نرسیده ام که کد امنیتی رو بر دارم.
با فنجان چای هم می توان مست شد
اگر اویی که باید باشد
باشد....!

سپاس 
خیلی زیبا بودن
پاسخ:
سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۴۶ عاشق شهادت

ای دلنواز قاری قرآن خوش آمدی / در بیت وحی با لب خندان خوش آمدی

ای العطش، ترانه ی قبل از ولادتت / مادر فدات با لب عطشان خوش آمدی . . .
اعیاد شعبان بر شما مبارک

پاسخ:
       بنده هم این اعیاد پر میمنت رو به شما تبریک عرض می کنم. سپاس از حضورتان در «اوج پرواز».
با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین
یک ماه و دو خورشید در این ماه آمد


ایام مبارک

پاسخ:
ایام بر شما هم مبارک!
خیلی قشنگ بودن
ممنون



عیدتون مبارک


آپم
پاسخ:
خواهش می کنم. عید شما هم مبارک!
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۸ الهــــــــــی

*************************
******************
************
*****
***
**
* اللهم صل علی محمد و آل محمد.

حسین سلطان عشق،عباس ساقی عشق،زینب شاهد عشق و سجاد راوی عشق. کاروان عشق در راه است و خود "عشق" نیمه شعبان خواهد آمد...اعیاد شعبانیه مبارک.

******************
************
*****
***
**
*******************&&&&&&& میـــــــــــــلاد.

روشنگر آفتاب،عباس آمد

تفسیر زلال آب،عباس آمد

خیزید،گل آرید و گل افشانید

زیرا که گل بوتراب،عباس آمد

میلاد حضرت عباس(ع) مبارک باد

******************
************
*****
***
**
******************&&&&&&& مبارکــــــــــــــــــ .

من به خود هیچ ندارم که به آن فخر کنم

هر چه دارم همه از آل محمد دارم

من خسی بی سر و پایم که به سیل افتادم

او که می رفت مرا هم به دل دریا برد

عمریست دلم میل به جایی دارد

جاییکه زمین حال و هوایی دارد

یک روز میاید و ز جان میخوانم

ایوان بقیع عجب صفایی دارد

******************
************
*****
***
**
*
*************&&&&&&&&& میلاد بر همگان مبارکـــــــــــــــ .
پاسخ:
بنده هم این اعیاد فرخنده را به شما تبریک عرض می کنم. ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
سسلام.
مابرگشتیم.
عیدتون مبارک.
دعوتید..
پاسخ:
و علیکم السلام: زیارتتون قبول حق. عید شما هم مبارک.
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۳ زندگی زیبا
سلام
فیض بوک چیشد؟
تونستین عضوشین؟
پاسخ:
       و علیکم السلام: خدا خیرتون بده! آدرس رو اشتباه تایپ کرده بودید و چون غلط املایی داشت باز نمیشد! الان تازه واردش شدم.
سلام ممنون . فوق العاده بود . یا علی
پاسخ:
و علیکم السلام: سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">