اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

افسران - فیلم انتقاد شدید آیت الله مصباح به حسن روحانی

متهم می کنند به بی سوادی، نصیحت خدا و پیغمبر است اینها،

دوست نمی دارید کسی انتقاد کند، می گید دوست داریم انتقاد کنید، حق با مخالف است ولی دروغ می گید طاقت شنیدن یک جمله گل ندارید،

انتقاد علما بزرگان کسانی که وارث این انقلابند.. اینها دارند شما را نصیحت می کنند که گول آمریکا را نخورید دنبال این راحتی خیالی نروید دروغ است، نخواهید رسید به این رفاهی که به شما وعده می دهند تازه به چه قیمتی؟

عزت این مردم را می فروشید خون های شهیدان را به باد می دهید برای اینکه این چند روز چند دلار از پولتان را به شما برگردانند؟ زهی حماقت!

ارزشهای خدا یادتان نرود، برای چی انقلاب کردند؟ امام برای چی انقلاب کرد؟ مردم برای چی این همه کشته داده اند؟ برای اینکه نونشون ارزون بشه؟

اون مادری که خودش کفن به بچه اش می پوشاند، یکی، دو تا، سه تا، و نمی گذاشت یه قطره اشک از چشمانش بیرون بیاید، برای شکمش بود می فرستاد؟

چرا داریم ارزشها را فراموش می کنیم؟ بدترش این است که به پای امام و رهبری هم بگذاریم!

نظرات  (۱)

جناب آقای آیت الله مصباح یزدی سلام علیکم، شاید این وضعیت الان نتیجه توهمات جنابعالی و اطرافیانتان باشد نسبت به دولت قبل(بزرگترین خطر اسلام از صدرتاالان) راستی بالاخره بعد از شش ماه صدای اعتراض از جنابتان نیز شنیده شد در این شش ماه کجا بودید. به قول رهبرمعظم انقلاب و لایجرمنکم شنئان قوم ان لا تعدلو..... که در مورد انتقادات تند و تیز اطرافیانتان به رئیس جمهور مردمی روا داشتید خوب است مواضع چهار سال گذشته خودتان را مرور کنید و بلایی که الان به سرمان آمده را نیز.
پاسخ:

با سلام خدمت شما دوست عزیز! روا نیست که علامه مصباح (حفظه الله) رو اینگونه مورد خطاب قرار دهیم. به هر حال ایشان از شخصتهای بزرگ فکری و معنوی در حوزه و کسی هستند که حضرت آقا در مورد ایشان فرموده اند: «همواره از دهه 1330 تاکنون که او را می شناخته، همواره بر مدار حق بوده است / بنده هم به سهم خودم قدر آقای مصباح را می‌دانم. واقعا می‌دانم که ایشان در کشور و برای اسلام چه وزنه‌ای هستند و حقا و انصافا ما امروز نظیر ایشان را – حالا به این تعبیر بگوییم – خیلی نادر نظیر آقای مصباح ممکن است وجود داشته باشد با این وزانت علمی و عمق علمی و احاطه و وسعت و با این آگاهی و بینش و صفا، » به هر حال ایشان بر اساس یک سری معیارهایی دولت گذشته را مورد انتقاد قرار دادند و ضعفهای آن را بیان نمودند. و یادمان باشد که ایشان از «حامیان دکتر جلیلی» (بهترین و نزدیک ترین گزینه به احمدی نژاد) در انتخابات گذشته بودند. به هر حال هر چند ممکن است نظرات ایشان در مورد احمدی نژاد بعضا به زعم ما خوشایند هم نبود اما باید در نقد ایشان نهایت ادب را به خرج دهیم.

ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">