اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

دلم هوای روضه عباس (ع) کرده!!!

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۳۷ ق.ظ

افسران - رفت مثل قمر بنی هاشم ...

اومد پیشم گفت: خیلی دلم گرفته. روضه میخونی؟؟؟شاید دیگه فرصت نباشه!!

گفتم: برو شب عملیاته! خیلی کار دارم!!

رفت و با دوستش برگشت! اصرار که فقط چند دقیقه!! خواهش میکنم.

۳ تایی نشستیم

گفتم: چه روضه ای؟

گفت: دلم هوای عباس کرده!

منم شروع کردم!

ای اهل حرم میر علمدار نیامد. علمدار نیامد!

سقای حرم سید و سالار نیامد. علمدار نیامد!

کلی وقت با همین  دو بیت گریه کردند. رهاشون کردم به حال خودشون!

عملیات با رمز یا ابالفضل العباس شروع شد.

بیسیم زدم وضعیتشو بپرسم

گفتند: چند لحظه قبل شهید شد با دست بریده و نارنجک به دست !

نظرات  (۱)

سلام، الان که این پیام رو می نویسم در کربلا هستم، انشاءالله دعاگویتان در حرم حضرت عباس هستم.
اتفاقا صبح بعد نماز حرم امام حسین رفتم حرم اباالفضل، خانوم عربی بچه 4 ماهه رو داد به یکی از خادمین جلو ضریح سمت آقایون که خلوت بود و خواهش کرد بچه رو برا تبرک ببره کنار ضریح، رفت و برگشت خادم حدودا 3 دقیقه طول کشید که همه این اتفاقات هم جلو چشم مادر و در فاصله 10 متری مادر با فرزند انجام میشد اونم بین این همه زایر و دوستدار اهل بیت، این مادر هی رو چنجه های پاهاش بلند می شد بچه از نظرش گم نشه، یاد علی اصغر افتادم و حضرت رباب.....
پاسخ:

و علیکم السلام: خوشا به سعادتتان ای دوست!

دلمان را آتش زدید با این روایتی که نقل کردید! یا علی اصغر (ع). آقا اشکمان را جاری کردید. التماس دعا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">