اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

چشم چشم دو ابرو، خوشگلیه بابام کو؟

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۸ ق.ظ

 

چشم چشم دو ابرو، خوشگلیه بابام کو؟

حتی توی صورتش، نمونده یک تار مو

گوش گوش دو تا گوش، بابام هی میره از هوش

تا که به هوش میادش، میگه دخترکم کوش

دست دست دو تا دست، همون که سربند می بست

حالا دستای بابا، یکیش رفته یکیش هست

بابام خیلی زرنگه، با این که پاش میلنگه

هیچکی خبرنداره، توساق پاش فشنگه

چوب چوب یه گردن، بهش پلاک میبندن

یه عده بی معرفت، به بابا جون میخندن

یه بابای مهربون، از جنس هفت آسمون

فدات بشم الهی، همیشه پیشم بمون

بابام یه ساربونه، تاب نیاورد بمونه

من و گذاشت و پر زد، خسته از این زمونه

بابام چه عاشقونه، پرید از آشیونه

بابای مهربونم، پیش خدا مهمونه

تقدیم به تمام فرزندان شهدا و جانبازان

شهیدان را یاد کنیم حتی با ذکر یک صلوات...

نظرات  (۱۱)

۲۳ تیر ۹۳ ، ۱۸:۱۷ منورالفکر
یاد او افتادم
خدا بیامرزد ابوالفضل سپهر را...
شیفته آن مثنوی قلب زمین اش بودم...
هیچ صدایی به دلنشینی خودش سینه سوختگی جانبازان را فریاد نمیکرد
پاسخ:
 بله شعرهای ابوالفضل سپهر فوق العاده زیباست. این شعر هم به اون سبک گفته شده.
امروز برایت اینگونه دعاکردم! خدایا !
بجز خودت به دیگری واگذارش نکن! تویی پروردگار او!
پس قرارده بی نیازی درنفسش ! یقین دردلش !
اخلاص درکردارش! روشنی دردیده اش! بصیرت درقلبش !
و روزى پر برکت در زندگیش
آمین

ختم صلوات جمعه ها فراموش نشه
التماس دعا
پاسخ:
ممنون از دعای زیباتون.
۲۳ تیر ۹۳ ، ۲۲:۰۵ مظهر زیبایی
سلام و خدا قوت ...
امیدوارم که جانبازا و شهدا ازمون راضی باشن و عوض شرمندگی در مقابلشون ادامه دهنده راهشون باشیم ...

پاسخ:
و علیکم السلام: ان شاء الله.
۲۳ تیر ۹۳ ، ۲۲:۳۵ عاشق شهادت
عالی بود
پاسخ:
ممنون. سپاس از حضورتون.

بابام چه عاشقونه، پرید از آشیونه

بابای مهربونم، پیش خدا مهمونه

پاسخ:

سپاس از حضورتون.

با سلام پست شما برگزیده شد و در سایت چریغ (مرجع انعکاس پیوند های مفید منطقه شمال اصفهان ) ثبت شد 
هم اکنون پست شما در وب سایت های :
http://kashanna.ir/
http://natanzna.ir/
http://khatabshekan.ir/
در قسمت وبلاگستان قابل مشاهده می باشد . 
همچنین لینک اصلی پست شما در سایت 
http://charigh.ir/
قابل مشاهده می باشد 
یا حق 
پاسخ:
و علیکم السلام: ممنون و سپاسگزارم از ابراز لطف شما.
۲۵ تیر ۹۳ ، ۰۹:۰۳ خادمان شهدا
خوش به حال شهدا خداشهیدم کن
شب قدر است اگر قدرش بدانیم
ماهم با 12توصیه رهبری برای استفاده بهتراز شب های قدر به روزیم.از دستش ندین.یا حق التماس دعای فرج توی این شبهای قدر
پاسخ:
ان شاء الله حتما.
انشالله بتونیم شهدا رو از خودمون راضی نگه داریم   اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
التماس دعا.....
پاسخ:
محتاجیم به دعا. سپاس از حضورتون در اوج پرواز.
اونقدر هواییم کرد این متن دیوونه شدم دستتون دردنکنه
پاسخ:
خواهش می کنم. قابل شما رو نداشت. ممنونم از حضورتون.

سلام و عرض ادب و احترام 

و بیت آخر این ترانه که شما ننوشتی اینه :

بابام از این دنیا رفت 

2/2/67

اون موقع که این شعر و گفتم حال وهوای دلم خیلی بارونی بود 

من جبهه رو درک نکردم ، ولی آرزو داشتم اون سالها می بودم و لذت شهادت رو میچشیدم 

حالا تا همیشه یاد و خاطره شهدا و جانبازان و هشت سال جنگ تحمیلی بامن هست 

دلم شلمچه میخاد 

من مجید جهانی فرد هست و خالق این اثر و خیلی شعرهای از این دست که تو دفترم هست و جایی ثبت نشده ...

09307681189

پاسخ:
و علیکم السلام:
تا جایی که در خاطر دارم این اشعار را از یکی از کتابهای شعر «ابوالفضل سپهر» گزینش کرده ام.
موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">